1177 sjukvårdsupplysningen

Jag ringde precis till 1177, ja inte angående mig då utan för Alice. Hon är så rosslig och hostar så elakt och är så tät i näsan och hes så jag tycker så synd om henne. Egentligen gillar jag inte sjukvårdsupplysningen då man egentligen aldrig får nått vettigt därifrån men när man är en orolig mamma så ringer man ändå, bara för att känna att man gör nått i alla fall......

Står i alla fall i kö nu så vi får väll se vad dom säger, 12 minuters väntetid var det.

Själv har jag knaprat lite mer alvedon och tagit en dusch så lite, lite fräschare känner jag mig om än bara lite.


Kommentarer
Postat av: Johanna w

Dom säger jämt olika! Första gången Kristian hade feber (39)som 1 1/2 månaders bebis och bara skrek sa dom att han fått kolik och det bara var att stå ut. När jag ringde senare var det bråttom till akuten som gällde. Dom är VÄRDELÖSA!!! Åk du in och kolla syresättningen, det har man rätt till när dom har svårt att andas! Kram från oss

2011-03-25 @ 12:11:47
URL: http://bittermelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!