Cellprov

Ja idag ska jag iväg på cellprovstagning, åh så skoj!! Haha....eller inte. Kunde kommit på många trevligare grejer att göra i detta fina väder vi har nu. Men får väll hoppas det går snabbt så jag kan skynda mig hem igen. Har aldrig gjort det förut för jag har varit gravid varenda gång dom kallat mig men icke denna gång.

Annars så har vi njutit så mkt som möjligt av vädret mellan Alice matstunder. Alice tog till och med en lite siesta ute i skuggan. Själv har jag grejat med poolen, vattnat blommor och slappat på solstolen. Philip har gjort lite allt möjligt och vart lite överallt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hm jo visst får man ut mindre med pump men jag amningsvägde ju hela dygnet vi låg inne nu sist och då fick han i sig max 60 av mig på varje mål. Jag känner ju själv att det inte finns sådär jätte stora resurser av mjölk =( Om det inte gått ca 6 timmar dvs. Men men vi får väl se hur det artar sig =)



Föresten, va har hänt med din blogg? Den är jätte seg och svår att ta sig fram i

2011-06-28 @ 13:38:05
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!