Återbesök på NÄL...

Ja nu har vi vart på NÄL igen och vägt och mätt och pratat med läkare. Hon hade bara gått upp 10gram sen i fredags så nu ska vi öka på mängden ersättning hon får i sonden. Fast hon hade i alla fall ökat på längden med 2 cm sen vi var på bvc sist. Kul att det hänt nått på längden i alla fall men det hade jag misstänkt för hon har kännt lite längre.

Annars var
det väll inte så mkt mer som sades. Vi ska inte tillbaks fören om en månad nu till läkare, bara gå till bvc för nån extra viktkoll. Trevligt då att min bvc sköterska har semester nu.... Har försökt få tag på den andra som jobbar där. Men annars är det väll mer att jag ska fortsätta kämpa på......

Livet är verkligen underbart, helt otroligt underbart. Tror jag får ta några glädjeskutt eller nått. Och sen får jag gå på jakt här hemma efter orken att fortsätta, men jag lär väll hitta den för det finns ju inte direkt några alternativ.......eller får man lov att gräva ner sig i en grop?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!