Tråkigt....

Mulet och trist ute, ingen bil hemma vad ska man göra??

Jaja Philip
ska i alla fall få en pannkakslunch strax och sen ska jag se om han vill nana middag en liten stund. Och förhoppningsvis vill Alice nana samtidigt så kanske jag kan mysa ner mig i sängen och läsa lite.

Fick nyss
torka en stor kisspöl från golvet och Alice matta, hände en "liten" olycka från Philip. Han är inte allt för sugen på att sitta på pottan direkt.

Föresten så är batteriladdaren funnen så vi kan ladda batterierna till den vanliga kameran så nu ska det banne mig bli lite mer vanliga bilder istället för bara iPhone bilder!

Kommentarer
Postat av: eve

Hej:) Jätte fin blogg! =)

Glöm inte att anmäla dig till DAGENS BLOGG här : http://evelinaahli.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-2011-07-26.html#comment



MVH Evelina

2011-07-26 @ 13:43:12
URL: http://evelinaahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!