Min viktkamp

Ja igår var ju egentligen vägningsdag men tror jag byter till fredagar istället ändå, känns mer naturligt. Och det betyder att jag gått ner 2 kg den här veckan. Sammanlagt har jag gått ner 6,2 kg på två veckor nu då. Har 4,8kg kvar som jag vill gå ner innan Turkietresan. Har tre veckor på mig så vi får väll se om jag klarar det.

Provade en klänning idag som jag inte fick upp dragkedjan på för två veckor sedan och idag fick jag upp den även om jag fick kämpa lite, så nått har det ju hänt även om det inte känns så. Är bra att ha ett sånt där klädesplagg som man kan testa med jämna mellanrum så man märker skillnad.

Men min plan är i alla fall att fortsätta med ren kur idag och imorgon och att på söndag äta lite lchf och sen fortsätta med det fram till resan. Där ska jag frossa i mat och inte tänka ett skit på min vikt och sen när vi kommer hem igen så kör jag en eller två veckor camebridge igen för att gå ner det jag gått upp under resan och rensa ur socker ur kroppen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!