Tacos

Ja en typisk fredagskväll med lite tacos som fredagsmysmat. Är hur mätt som helst som man alltid blir efter att ha ätit tacos.

Snart har jag nog tänkt gå och lägga mig, känns som jag har bomull i huvudet, riktigt sliten. Kanske ska se om Alice kan sova i sin säng inatt, det beror på om hon börjar hosta. Får lägga nått under madrassen vid huvudändan så hon kommer upp lite med huvudet.

Vet ni vad jag bestämmt föresten. Nästa vecka är det jag som ringer en studievägledare och ska sätta mig och prata utbildningar. Jag vill klura ut vad jag vill göra av mitt liv.

Kommentarer
Postat av: lina

JA! Då blir jag stolt syster! :D

2011-01-28 @ 23:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!