iPhone

Ja nu har jag fallit för grupptrycket och en iPhone får flytta hem till oss. Har hört från massa håll att det inte är så farligt dyrt och hur braaa dom är m.m m.m

Det får
vara en gemensam födelsedagspresent till mig och Joakim även om den får ha ett rosa skal =P

Och det blev inte så dyrt och vi kan ringa för nästan hela månadskostnaden. Då kan våran fasta tele få vila från att ringa till mobiler också som drar upp våran kostad där hur mkt som helst.

Så nu är det så här vare sig det gillas eller inte. Vi vill ha det.


Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Du är inte ensam ; ) Var på jakt efter en ny och de fick bli en iphone och jag ångrar mig verkligen inte. Fick igång allt igår och nu är jag väll som de flesta FAST!!

Gubben min har en HTC desire och de var när att de blev en sådan men är nu jätteglad att jag inte valde den för jag föredrar nu iphonen helt klart.

Hoppas att ni blir nöjda : )



Glöm inte bort att få med ett micro simkort så ni kan börja använda den med en gång...

2011-01-27 @ 21:31:45
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!