Förkyld

Jag hatar att vara förkyld. Man vill bara ligga nerbäddad i soffan/sängen med en bra bok och så vill man bara äta massa onyttigheter. Kan ju säga att mitt nya nyttiga liv har fått skjuta på sig till nästa vecka. Orka vara nyttig när man är sjuk som sagt.

Tror Joakim
och Philip ska ta ett bad sen, då kanske jag kan passa på att krypa ner i sängen tillsammans med Alice och en bok. Men nu ska Philip få lite att äta först. Kyl och frys är sådär härligt fyllda efter att Joakim varit iväg och storhandlat.

Funderar på om man kan lura sig själv att man ärm piggare än vad man är genom att kanske färga håret och sitta med en ansiktsmask sen ikväll. Har ett paket med hårfärg hemma som legat här i flera veckor men jag har inte haft tid eller ork att göra det än.

Kommentarer
Postat av: Josefine

- Jaha, Down Syndrom vet jag vad det är. Jag kände bara inte till förkortning^^ Allt bra med er?:)

2011-01-27 @ 16:57:46
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!