En hostig natt..

Fast inte från mitt håll, jag har inte hostat nått så det är skönt att va av med det. Men Alice hostar. Jag la henne i vaggan inatt men efter ett tag fick jag lägga över henne hos mig ändå för hon hostade så. När hon sov hos mig hosta hon inget som tur är, men hon ligger och sover på mig arm så då kommer hon upp en bit. Hon vaknade nån gång vid 4 och ville ha mat och då testade jag att lägga henne i vaggan igen efteråt men hon började hosta direkt igen så det fick bli att sova hela natten i mammas famn. Och jag ska väll inte klaga egentligen, det är rätt mysigt bara det att jag har lite svårt att sova själv och man är lite stel på morgonen.

Idag var
ju början på mitt nya nyttiga liv föresten. Gick upp och åt frukost för en gångs skull, två kokta ägg. Sen gick vi tillsammans till dagis allihopa. Skönt med en promenad på morgonen faktiskt. Man vaknar till lite och bra med lite frisk luft för Alice. Sen när vi kom tillbaks hem har vi gått och städat här hemma jag och Joakim. Jag fick lite gjort i alla fall innan Alice blev hungrig. Nu ska vi alldeles strax hämta lillplupp från dagis igen. Ytterligare en promenad kommer göra gott!

Sen fick
vi visning på en 4:a i skogshöjden också men det är ingen risk att vi får den, av 5 som fick visning ligger vi på 4:e plats poängmässigt. Vi har nått på 300 poäng och dom som låg bäst till hade nått på 700 poäng, tragiskt om man måste vänta så länge på att få flytta, bläää.


Kommentarer
Postat av: lina

vart ser man hur många poäng man har? O.o

2011-01-31 @ 22:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!