Bra start på dagen...

Ja vi är fortsatt krassliga här hemma. Jag är superförkyld och Alice också. Joakim är väll lite småförkyld och Philip är allmänt inte bra. Nått är det i alla fall för han är inte sig själv. Humöret är väldigt svajjande kan man ju säga.....

Nu på
morgonen har han hunnit med flera utbrott. Varav ett så stängde han in sig på vårat rum och bara låg och skrek. Efter ett tag kunde jag gå in till honom och då hade han bäddat ner sg i våran säng. Vi låg därinne och pratade ett bra tag jag och min lilla plupp. Sen har det varit bättre humör även om tålamodet inte är långt från hans sida.

Det är
verkligen ingen bra tajming för oss att vara sjuka, vi missar såååå mkt! Igår missade vi babymassagen och idag missa vi föräldragruppen och middagen hos mormor och morfar. Fast middagen ska vi försöka ta igen till helgen. Men imorgon är det TAKK kursen och den tänker jag bara inte missa. Nån av oss ska gå på den i alla fall, men det är ingen där som hade småbarn i alla fall och förhoppningsvis är vi bättre till imorgon.

Philip får
i alla fall vara hemma från dagis idag också så får vi se hur det är imorgon, men antagligen imorgon också.....

Lite mys med barnen emellan Philips utbrott, här ser man även Alice goa bakhuvud där hon skavt av sig håret =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!