Svar på kommentar....

Robin om Vill ha till Alice rum!:
Varför skall du ha massa rosa?! Är det redan dags att placera ner ungen sitt flick fack...

Nästa steg är att hon bara får leka med barbie och dockor?




Sarah svarar: Ja varför inte? Jag gillar rosa och tycker det är fint med rosa och vitt tillsammans. Vill Alice ha en annan färg i hennes rum sen när hon blir äldre så får hon väll få det då men just nu kunde hon inte bry sig mindre.

Flick fack? Tja hon är ju en flicka =P Är det nått fel med det menar du? Och att leka med barbie och dockor är ju skitskoj, det gjorde jag med när jag var liten. Sen få hon ju jättegärna leka med bilar också om hon vill, det har vi gott om hemma. Mina barn ska få leka med vilka leksaker dom vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!