Måndagsvägning....

Ja ni får stå ut med mitt vikttjat. Men idag är den egentliga invägningsdagen. Idag har det gått exakt 4 veckor sedan jag började och nu står vågen på -8,8kg. Inte fy skam.

Fick en kommentar som undrade vad jag kör för diet och jag äter lchf. Alltså att jag försöker äta så lite kolhydrater som möjligt. För då får man äta kött hur mkt man vill och äta ägg och bacon till frukost, det tycker jag är sååå gott. Och det funkar jättebra på mig i alla fall. Sen ammar jag ju också och då får man väll kanske en liten hjälp på vägen där.

Men så fort jag inte ammar längre kommer jag köra en camebridgekur. Ska man köra pulverdiet är det camebridge som gäller, dom är godast och mest effektiva. Jag vet för jag har testat dom flesta pulverdieterna. Jag har inga problem att bara gå på drinkar och tycker nästan det är skönt att slippa tänka på vad man ska äta hela tiden, bara att blanda sig en drink. Men vi får väll se när jag inte ammar det kanske dröjer så länge att jag redan hunnit gå ner till min målvikt =P

Nu har jag föresten också tänkt köra igång med lite träning också. Ska träna med det här tv-spelet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!