VCT

Ja eftersom jag fortfarande mådde skit så åkte jag in till vct idag. Och ÄNTLIGEN så visade faktiskt snabbsänkan på infektion. Kanske låter konstigt att bli glad för men jag känner ju min kropp och vet att det är nått lurt och det har ju inte blitt bättre. Så nu fick jag penicillin utskrivet. Så 3 tabletter om dagen i 10 dagar nu då. Fick även andra smärtstillande utskrivet (Tramadol) som ska vara nått morfinliknande. Verkar som dom funkar lika bra på mig som alla andra tabletter. Nä sprutor is the shit! Enda som hjälper på mig. Men bara att hoppas att penicillinet kan få bort skiten snabbt nu så jag blir frisk nån gång, helt innan nyår!

Fick köpt mig två nya böcker också när jag var och hämtade ut medecinen, riktiga tjejböcker som jag ska mysa ner mig med och bara vara sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!