Slappardag....

Ja jag har då inte gjort många knop idag, Joakim har gjort desto mer då han har städat undan allt stök som blivit i dagarna när vi inte vart hemma. Konstigt hur det kan bli så stökigt när man knappt har vart hemma!

Igår kväll hade jag så ont att jag åkte in till jourcentralen. Men som vanligt när jag inte är gravid så visar proverna inget (snabbsänkan). Vet inte vad det beror på egentligen, skumt är det. Så man känner sig lite dum när man åker in när det inte visar nått och läkaren tror väll typ bara att jag sträckt en muskel..... Fick i alla fall diklofenak utskrivet och bricanyl. Det är väll bricanylen som hjälpt bäst tror jag. Även om det gör vääääldigt ont att ta ett djupt andetag för att andas in dosen. Men igår kväll satt jag och drömde om en underbar dos med typ ketogan som jag fått när jag vart inlagd förr och det gjort riktigt ont. En sån dos hade jag verkligen inte tackat nej till.

Annars är det dags att få på sig några kläder för snart kommer det finbesök från Luleå. Var på bröllopet vi träffades sist så det var verkligen inte igår.

För övrigt här hemma så hostar Philip som jag vet inte vad, natten var inte rolig för honom men utöver det så är han pigg. Att vara utan nappen går över förväntan även om han fick ett anfall av saknad vid middagstid idag ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!