Turkiet dag 7

Ja så var det dags för sista dagen innan hemfärden. Känndes sådär, vi hade gärna varit kvar längre kan jag lova.

Joakim och Philip leker med en boll i poolen.

Philip i poolen med Moa, Moas pappa och Moas syster.

Philip och Moa

Jag, Alice och Moas mamma i cavebar.

Sista middagen i Turkiet.

Joakim slog på stort med efterrätterna den här kvällen =P

Efter middagen följde vi med familjen Friberg på en liten promenad bort till en liten gata med några butiker som låg ca 5 min gångavstånd från hotellet.



Alice var trött och sov som en stock när vi var ute.

Det som
blev inhandlat när vi var där va en handväska till mig, en "äkta" Louis Vuitton väska. Till Philip köpte vi en adidas dress och Alice fick Thomas Sabo berlocker till hennes berlockarmband. Joakim hittade inget direkt han ville ha.

En sån här blev det till mig

Och den här blev det till Philip.

När vi
kom tillbaks till hotellet var det näst intill dags att gå och lägga sig direkt. Eller jag packade i och för sig väskorna först eftersom vi skulle åka ganska tidigt sen dagen efter. Det sista vi gjorde innan vi skulle sova var att jag och Joakim satt ute på balkongen med varsinn drink och njöt lite medans barnen sov innan vi skulle nana själva. Känndes väldigt vemodigt att vi skulle åka hem nästa dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!