Turkiet dag 6

Dom sista dagarna i Turkiet lärde vi känna en annan familj som kom från gbg. Deras yngsta dotter var 9 år och hon lekte massor med Philip och var så himla go mot honom. Och Philip tyckte det var jätteskoj så han frågade efter Moa hela tiden när hon inte var med. Hela den familjen var supergoa och jätte roliga och trevliga att vara med. Vi köpte vattenkanoner till barnen men jag och mamman i den andra familjen simmade runt och sprutade vatten på folk vi också, hehe. Det var löjligt roligt kan jag lova.

Här är Philip med sin vattenkanon och Moa som simmar med sin bakom honom.

Busongen

Hela Bamsegänget kom ner till poolen.

Joakim, Philip och skalman...

Joakim, Philip och vargen....

Den här dagen hade städerskan gjort en rosett på sängen.

Lite vila innan middagen.

Philip kör bil med Moa på kvällen.

Och så körde dom motorcykel tillsammans.

Och så spelade dom airhockey...

Som vanligt var vi vid poolområdet på kvällen.

Alice sov gott i vagnen på kvällen.

Lite syskonmys i sängen innan läggedags <3

Den här
dagen på kvällen fick jag sjukt ont i magen och det känndes som man ville gå på toa hela tiden för det ena eller det andra men det blev aldrig mer än världens magont. Låg och hade ont hela natten så jag sov i princip inget. På morgonen sen fick Joakim gå upp med barnen själv och så sov jag kvar till 2 tiden ungefär men sen känndes det bra och jag kunde göra dom andra sällskap resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!