Lite Alice....

Igår hade vi en heldag på sjukan eller hur man ska säga. ALice har haft utslag i nån vecka och igår åkte jag till bvc för att låta sköterskan kolla på dom. Hon hade ingen aning om vad det  kunde vara så vi fortsatte till NÄL och barmottagningen där. Och där väntade vi, och väntade och väntade..... Och väntade så jag missade lektionen på skolan...... Var där i typ 4 timmar. Och fick först träffa en läkare som inte visste vad det kunde vara och sen hämtade hon sin  bakjour eller vad det nu kallas och beskedet i slutändan blev väll att dom inte vet vad det kan bero på men om hon skulle få mycket mycket fler eller må dåligt för övrigt skulle vi höra av oss igen. Eller om dom inte försvunnit på några veckor/en månad.

Sen var jag ganska slut på kvällen med världens huvudvärk men jag fick i alla fall skrivit ihop ett arbete i kursen människan socialt och kulturellt som ska vara inne till på måndag och fick skickat in det så nu är det "bara" två arbeten kvar som ska in till måndag....

Innan vi skulle till bvc så matade Philip sin lillasyster med lite majskrokar, sen var det majskrokar överallt, även i Alice hår =P

Det var inte bästa vädret igår så Alice fick vara lite höstklädd.

Här är några av Alice prickar.

Kommentarer
Postat av: lina

alltså andra bilden kan ju vara den sötaste någonsin på lilla Lallet! :D Pussa plupparna från mig!

2011-08-25 @ 16:22:32
Postat av: Emma, Oliwers mamma

när jag såg alice leggings så tänkte jag bara på en person o du vet vem.... hihih...



såååå smygga leggings på henne :)

2011-08-29 @ 10:38:10
URL: http://fantasiemma.blogg.se/
Postat av: Agneta

hej!



vilken snygg blogg du har och fina barn läser din blogg när jag har tid.Ja dom prickarna ser ut som dom gjorde på min dotter och jag trodde det va myggbet men det va vattenkoppor ha ha.

2011-08-30 @ 14:15:19
URL: http://www.metrobloggen.se/FALEA
Postat av: Gunilla

Läser på din blogg till och från. Är dålig på att kommentera men när jag såg bilden på Alice där hon sitter i bilstolen så kunde jag bara inte låta bli! Vilken underbar bild på er söta lilla flicka!!!

2011-08-31 @ 14:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!