Full fräs

Ja idag var jag på skolan och fick mina inlogg uppgifter till first class som dom använder så nu kan jag va inne på kurserna. Och jag har tre ganska krävande uppgifter att göra tills på måndag redan så det blir att ligga i ordentligt nu några dagar..... Börjar inse att det här kommer bli intensivt värre denna hösttermin. Men jag får kämpa på.

Efter jag
vart på skolan blev det överby en sväng där det blev lite shopping så smått. Bl.a en vinteroverall till Alice. Är väll inte supernöjd med den men det finns verkligen inga fina overaller för tjejer. Så det blev en från name it.

Nä nu ska jag nog sätta mig och betala lite räkningar för mitt csn kom in idag. Synd jag inte visste det innan jag åkte hem från skolan för då hade jag kunnat köpt böcker idag, får göra det imorgon istället. Mina svenska böcker har i alla fall kommit på posten så dom får jag hämta ut sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!