Cars 2

Det blev ett mkt lyckat biobesök idag. Philip skötte sig exemplariskt och tyckte filmen var jättebra. Han var till och med svår att få därifrån. Han ville se klart hela filmen, alltså eftertexterna också så vi var sist ut från salongen. Men det var ett bra första biobesök i alla fall. Och filmen var bra även om den första nog var lite mer lättroande för mindre barn.

Men så mkt mer än så har vi inte gjort idag. Har varit ganska slappt förövrigt faktiskt. Men imorgon ska jag ringa skolan och försöka få till att jag kan komma dit och få lite uppgifter.

Men nu
ska jag nog gå upp och krypa ner i sängen med min bok faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!