Andra dagen

Andra dagen på dagis gick också jättebra. Jag lämnade honom en stund och satte mig i personalrummet och drack kaffe medans Philip lekte, inga problem. Tog ett bra tag att få med mig honom hem och när vi nästan var på väg ut genom grinden från gården så kom William cyklandes och då skulle Philip kela för fullt med honom. Så dom gungade och sprang runt och busade ett tag men tillslut fick jag lockat med mig Philip hem i alla fall. Han får fortsätta leka med William sen när vi ska dit och hälsa på om ett tag.

Imorgon blir det att testa att lämna honom helt på dagis, kommer nog gå bra bara han får fastna i nån lek. Måste även rota fram alla kläder och grejer som han ska ha där. Och märkte även idag att vi måste köpa nya regnkläder och gummistövlar. Tydligen har han växt sedan i våras när han var på dagis sist.

Kommentarer
Postat av: Emma, oliwers mamma

Va härligt att det går så bra:)

För oliwer har det varit en himla omställning från dagmamma till förskola.

2011-08-30 @ 19:33:30
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!