29 September

Ja för er som har undrat när det är vi ska vara med i tidningen "Vi föräldrar" så kan jag berätta att numret kommer ut den 29 september, i butik alltså. Prenumererar man så kommer den väll ut ett par dagar tidigare tror jag.

Är med blandade känslor jag ser fram emot det numret, både att jag vägde 10 kg mer när fotona togs, jag var inte direkt nöjd med kläderna utan det var mer en nödlösning och sen tror jag att dom säkert väljer en av bilderna där jag ser ut som en kossa på. Dom tre andra såg ju bra ut på dom flesta korten men det var endast ett fåtal där jag kan leva med mitt utseende. Och det är ju inte en människa som läser tidningen.....men, men en kul grej var det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!