IKEA

Jag är supersugen på att åka till IKEA, är några saker vi behöver köpa, får väll se när det blir av....

EXPEDIT Bokhylla vit Bredd: 149 cm Djup: 39 cm Höjd: 149 cm Max. belastning/hyllplan: 13 kg  En sån här bokhylla ska vi köpa till Philips rum sen, han behöver bra förvaring.

LEKMAN Låda transparent Bredd: 33 cm Djup: 37 cm Höjd: 33 cm  Och med sånna transparanta lådor i så Philip kan se vad han har i sina lådor.

PATRULL SMIDIG Barngrind vit Min. bredd: 72.5 cm Max. bredd: 86.0 cm Höjd: 75.0 cm  Sen behöver vi två grindar till trappan, en uppe och en där nere.

Sen vet man ju aldrig om man hittar nått mer kul det finns ju alltid den risken när man är på IKEA =P

Kommentarer
Postat av: Malin

nee det är ju inte det =/ men tror dock inte det är foglossning, utan bara en förbaskat dum träningsvärk :) Men det återstår väl o se ;) Jag var stel som en pinne när jag gick upp imorse haha

2011-04-18 @ 10:11:01
URL: http://siljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!