Det slog mig....

Det slog mig alldeles nyss att min plan är ju att börja plugga till hösten men som det ser ut nu så kanske jag fortfarande helammar då!! Alice verkar ju inte vilja ha det på annat vis. Och hur ska det gå då??? Kan man ha med en bebis på lektionerna liksom? Är väll kanske inte så uppskattat.... Jaja, jag får kämpa vidare med maten här hemma och hoppas på det bästa och sen prata om det med studievägledaren jag ska till på tisdag nästa vecka.

Något annat
som var idag är att jag skulle tydligen vart med Alice på BVC idag och vägt henne..... Var så fruktansvärt säker på att det var imorgon. Så nu blir det på onsdag nästa vecka istället och då är det föräldragrupp som jag också helt hade glömt bort att det va nästa vecka. Ja det är ju tur att huvudet sitter fast i alla fall även om det inte funkar =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!