Min fredagkväll....

Den här fredagkvällen kommer jag att få spendera ensam. Joakim ska ut med jobbet och eftersom jag ska vara chaufför åt honom inatt så sover Philip hos sin mormor. Det innebär alltså att jag kommer vara helt själv hemma. Jag får väll hyra nån film och köpa nått gott att äta så att jag orkar hålla mig vaken. För jag brukar oftast faktiskt slockna vi 9 tiden på kvällarna annars.

Men det
blir nog ingen rolig fredagkväll. Jag tycker det är skönt med lite fredagsmys tillsammans med min familj annars och att veta att Joakim är ledig nästa dag, då kan man slappna av och ha en lugn kväll. Men, men jag får väll sätta mig och betala räkningarna också, det är ju alltid ett tidsfördriv......

Funderar på
vad man ska hyra för film ikväll bara, har sett dom flesta nyare filmer.....hmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!