Måndag kväll

Ja då är veckans första dag snart förbi. Plupp har varit världens gosonge hela dagen, Joakims pappa har vart här och satt upp en taklampa i vardagrummet och även kopplat in våran digitaltv box. Så nu har vi ljust och fint i vardagsrummet och Joakim har kunnat kolla på AIK matchen. Vi har alla canal+ sportkanaler veckan ut gratis och det ville ju Joakim utnyttja. Nu gick det ju inte så bra i matchen men så kan det vara.

Imorgon kommer farmor och Mats hit på besök och farmor skulle ta med sig sin goda fisksoppa. Det ser jag fram emot och Philip kommer nog bli jätteglad när jag berättar det imorgon bitti. Han gillar att leka med Majen =P

Men nu är det alldeles strax läggedags för den höggravida blivande tvåbarnsmamman här hemma. Jag är trött och sliten och har ont i fogarna. Ikväll håller jag också tummarna för att myggan som surrade och störde min nattsömn natten till idag inte är kvar inne i sovrummet.....

I paketet från HM idag fanns föresten en tröja till mig, ett par byxor till Philip, vatnar till Philip, mössa till Philip och en tjock mössa till lillbebis.

Mössa 49:50 Vantar 3-pack 49:50



Kommentarer
Postat av: nalle333

Tuff mössa :)

2010-09-28 @ 21:16:17
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333
Postat av: lina

åååh, vilken fin blus! :D

2010-09-29 @ 06:23:02
URL: http://linafie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!