Halsont

Nu är jag lite trött på det här. Har ont i halsen igen. Känns som att varenda gång jag har gjort lite mer på dagen, kanske ansträngt mig lite mer så bara hela min kropp strejkar. Både med foglossning, sjuk trötthet och nu även halsont. Men det får strax bli en stor kopp te med honung i för att bota halsen.

Sen åkte
Joakim iväg för att handla lite mjölk och diverse och då önskade jag en B&J glass med hem också. Så den har jag suttit och längtat efter nu ett tag. Men nu precis ringde Joakim och sa att den inte fanns den smaken som jag ville ha. Men han hade tydligen åkt till MAXI och handlat istället för torpa och det är på torpa den finns. MAXI har den i princip aldrig. Så lite besviken blev jag väll när man längtar efter nått.

Men det
är väll så när en höggravid kvinna får ett sug efter något, då måste man bara ha det! Men jag får nöja mig med mitt te istället. Så får vi se om jag även kan hålla mig vaken ikväll så jag kan kolla på kungarna av tylösand. Jag brukar oftast slockna vid 9 tiden på kvällen nu för tiden och kungarna börjar klockan 10. Förra veckan lyckades jag inte hålla mig vaken.

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Ett tips är att coop (på Överby) har den. De har nämligen många fler sorter än vad Maxi har ; )

2010-09-30 @ 09:35:38
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Går faktiskt bara in på coop när vi skall handla B&J och även jättesmarta frysta portions fruktpåsar som är kanon att ha till smoothii : D

2010-09-30 @ 11:49:36
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!