Slutgiltigt besked....

Ja idag fick vi det slutgiltiga beskedet att vi inte får lägenheten. Visste ju i och för sig innan att det var kört men nu var det officiellt. Tror Joakim har levt på lite hopp in i det sista. Bara att hålla tummarna nu för att det dyker upp nått annat snart som man kan söka. Ligger en 4:a ute på kronogården just nu men det är låååååångt ifrån aktuellt om man säger så.

Philip verkar
för övrigt inte ha nån lust att sova middag idag. Han ligger och babblar och sjunger därinne för fullt. Lite skit för jag hade gärna vilat ögonen några minuter på soffan. Och så hade jag gärna värmt mig en tallrik med nudlar för jag är hungrig. Men om han hör att jag börjar rota runt i köket så är det nog väldigt kört med att han vill ligga kvar inte i sitt rum.

Sen får vi se i helgen också om det kanske är så att han åkt på vattkoppor nu. Han har sen förra helgen haft en prick på ena kinden som jag inte tänkt så värst mkt på för ibland kan han få så men nu har han fått en till prick på kinden och en i pannan. Så vem vet. Får hålla ukik efter mer prickar i helgen som sagt. Hade varit skit om han åkte på vattkoppor nu men sammtidigt så är det ju bättre nu än sen när bebisen kommer. Men det har varit så mkt sjukdommar för honom nu det sista. Kan han inte bara får vara frisk några veckor i sträck?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!