Sista oktober...

Ja imorgon är det alltså november, månaden vi har väntat på! Känns bra kan jag lova....

Inatt fick vi tvättat upp en hel del kläder. Jag orkade vara vaken till 1 ungefär men sen gick det bara inte längre så Joakim var uppe själv det sista. Men nu ska jag strax ta och vika och sortera all tvätt så jag drar allt mitt strå till stacken ändå. Ska även bädda i nya vagnen med sängkläderna som också dom blev tvättade igår.

Sen får vi skynda oss lite så vi hinner göra allt som är planerat idag, ta ur airbag och byta däck. Sov lite för länge på morgonen idag så vi kom igång lite sent. Även om vi ställt tillbaks klockan en timme. Nu är det verkligen vinter!

Nä, dricka ur sista klunken med hallonbladste och sätta lite fart kanske, saknar min älskade lille goseplupp också!!!!

Kommentarer
Postat av: fia

Alltid skönt och kunna tvätta så som ni gör, men gott att han tog hand om det, du behöver vila upp dig nu det sista för snart är det sena kvällar och nätter igen! njut nu av den sista tiden! kram

2010-10-31 @ 12:06:54
Postat av: Sasha

Vad spännande, inte länge kvar nu alltdå :)

2010-10-31 @ 17:21:41
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!