MVC

Ja då har jag varit på mvc. Allt såg bra ut i alla fall och SF måttet (magmåttet) var 32cm. Med Philip var det 34cm i samma vecka så det ligger fortfarande 2 cm under. Nu ligger jag ungefär på normalkurvan men med Philip var det över kurvan som ligger över normkurvan. Ska bli intressant å se om denna bebis kanske blir mindre än Philip.

Sen har
jag ju hämtat Philip på dagis igen också och nu ligger han i sin säng, skulle tro att han har somnat nu. Vilket är sköööönt för jag har sprängande huvudvärk är yr och illamående. Jag ska värma en tallrik nudlar för att få i mig nått och sen är planen att jag ska krypa ner i sängen en stund i hopp om att bota huvudet, hur länge jag får ligga där bestämmer Philip.

Det är
sånna här dagar man verkligen vill ha Joakim hemma och nästan längtar tillbaks till när han var arbetslös. För då hade man kunnat gå och lägga sig och lämnat över ansvaret för Philip på Joakim. Man hade kunnat vila tills man mådde bra igen. Men nu är det bara att bita ihop och försöka klara sig igenom timmarna tills Joakim slutar jobbet och man kan få avlastning. HATAR att ha ont i huvudet.....

Nä nu ska jag värma mina nudlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!