HM

Fick ett paket på posten från HM idag. Med grejer jag beställde för ett bra tag sedan men som inte fanns på lager. Hade nästan glömt bort det men så kom paketet idag som sagt.

En poncho och ett par mjukbyxor till mig, kommer bli perkfekt att mysa runt i nu och efter bebis kommit. Och sen några kuddöverdrag. Våra kuddöverdrag som vi har i soffan nu sjunger änna på sista versen, söndriga och slitna så det var dags att byta. Men det fattas 4 överdrag som fortfarande inte fanns på lager som tydligen kommer v.45. Jaja det kommer ju innan jul i alla fall.



Sen har
vi ju även varit iväg och tagit kort på Philip igen. Han var lite svårflörtad, satt mest och kollade förundrat på alla lampor och grejer som fotografen hade men på ett kort fick han till ett riktigt gapskratt. Kanske inte det där fina porträttleendet som man är ute efter men han såg glad ut i alla fall. Så nu ska jag strax gå in på internet och skicka in beställningen på korten.

Sen får
jag ställa mig med maten också, lite sen middag men bättre sent än aldrig. Joakim och Philip sitter och leker med play doh lera just nu, mina goingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!