BB-listan

Efter önskemål så lägger jag ut min packlista här i bloggen. Tror jag är nöjd med den men vi får se om jag kommer på nått mer att fylla ut den med senare kanske. Är det nån som kommer på nått så får ni gärna skriva en kommentar för ibland blir man lite blind.

  • Tjocktröja
  • Mjukbyxor
  • Amningströja
  • Amningslinne
  • Strumpor
  • BH
  • Amningsinlägg
  • Amningskudde
  • Tofflor
  • Tandborste/Tandkräm
  • Schampo/Tvål
  • Deo
  • Lypsyl
  • Toffs/hårspännen
  • Mobil/laddare
  • Kamera/laddare
  • Festisar
  • Energidryck till mannen
  • Ölkorvar =P
  • Patientbricka
  • Blodtypspappret
  • T-shirt till Joakim
  • Tjocktröja till Joakim?
  • Nappar
  • 2 Bodys
  • 2 Byxor till bebis
  • Strumpor till bebis
  • Tröja till bebis
  • Pyjamas till bebis
  • Overall
  • Filtar
  • Tjock och tunn mössa till bebis



Kommentarer till listan:

*Trosor har jag inte skrivit med för att jag kommer använda dom som finns där, det gjorde jag sist med så det är inte att jag glömt skriva upp det.

*Kläder till Joakim behövs inte mer än så får han kommer med stor säkerhet inte sova över.

*Energidryckerna är till Joakim och festisarna är till mig och ölkorvarna till oss båda. Mer behövs inte för jag räknar inte med nån lång förlossning direkt. Och sist var jag mest bara törstig.

*Babyskydd har jag inte skrivit upp för det hyr vi från NÄL och då är det bara att fixa det när man är där, det gjorde vi sist.


*Smink är totalt onödigt att ha med, jag sminkade mig inte sist och kommer nog inte göra det igen. Man bryr sig liksom inte så mkt.

Kommentarer
Postat av: smyckestokig

kolla gärna in mina fina smycken. Perfekta julklappar dessutom är de billiga ! välkommen

2010-10-12 @ 06:23:45
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom hyr inte ut babyskydd där längre.

2010-10-12 @ 15:55:27
Postat av: Linda S.

Hejsan. Amningskuddar har dem där så du vet det :)

2010-10-13 @ 08:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!