Städning

Ja idag ska det städas här hemma. Både för att BVC sköterskan ska komma hit men även för att adventspyntet ska upp. Då vill man ha fint innan.

Joakim håller på att städa för fullt just nu och jag ska väll strax göra honom sällskap. Men då måste jag lägga ifrån mig min goa bebis som ligger och sover på min arm just nu, det är svårt. Men jag får väll bädda ner henne i babysittern.

Herregud vad det snöar ute föresten! Jättemysigt. Vill bara ha upp alla ljusstakar NU och sen fika med lite glögg och pepparkakor.

Just det
ja, Joakim ringde Eidars och kollade läget hur vi ligger till poängmässigt mot dom andra som också fått visning på lägenheten och självklart har vi minst poäng av dom 3 som fått visning........bläääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!