Jaha...

Nu är det bara jag som är vaken här hemma. 3 av 4 här hemma sover nämligen. Och jag är inte vaken för att jag är pigg utan för att jag är så trött att jag vet att om jag somnar så kommer jag inte vilja vakna igen sedan =P

Måste även samla kraft så jag orkar städa lite sedan också, är såååå motiverad att städa. Däremot är jag supersugen på att plocka fram julgardiner och ljusstakar. Är ju ändå 1:a advent på söndag och då fåååår man ta fram grejerna i veckan innan.'

Längtar till söndagen nu. Äta mysig frukost hela familjen med massa tända ljus. Kanske, kanske, kanske att snön känner för att vara kvar tills dess också så får man ännu mer julkänsla.

Måste köpa adventskalender nu också för snart är det ju dags att börja följa den på tv också. Får hoppas att det är nått bra i år. Men jag brukar tycka att det var bra mkt bättre förr =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!