Fullt upp....

Ja det är fullt upp här hemma. Städning pågår. Jag får däremot ta en liten sittpaus emellanåt för jag känner mig så svag och blir alldeles snurrig när jag hållt på lite. Min kropp har fått stå ut med lite för mkt nu det sista och det känns. Men det börjar ta sig här hemma nu i alla fall. Ska torka av lite ytor i badrummet och plocka lite i vardagrummet sen ska det allt vara klart, förutom dammsugning då men det går snabbt.

Liten Alice ligger och sover i babysittern medans vi grejjar.

Joakim spexar som vanligt, här med snyggt uppdragna byxor.

Fast nu undrar jag om inte Alice känner för att äta lite, hon slog precis upp sina små blå =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Måste bara säga att Alice r väldans lik Philip :)

2010-11-23 @ 16:14:18
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Agneta

va söt Alice är tycker hon liknar sin pappa.Jag läser din blogg när jag får tid över och har följt denna blogg sen du gick med Philip, jag hittade dig inne på cecilia grolanders sida.

2010-11-28 @ 21:46:45
URL: http://www.metrobloggen.se/FALEA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!