Besök hos BM igen

Ja nu på morgonen har jag vart hois BM igen. Och det såg lite bättre ut nu faktiskt. Blodtrycket hade sjunkit till 140/90 och proteinet hade sjunkit från 2+ till 1+. Så hon sa att jag har vilat bra. Däremot sa hon väll att jag absolut inte får vila mindre nu utan att samma gäller även om det ser bättre ut. Men det blir ändå att Joakim får jobba imorgon igen och sen ska jag tillbaks på fredag för koll igen och om det inte blivit värre igen då så får han jobba på tills bebis vill kika ut.

Mysigt väder ute idag föresten! Philip blev överlycklig när han fick se snön. Sen kunde det gärna fått vara lite kallare för nu är det väldigt blöt snö och så blåser det ju väldigt, väldigt, väldigt mkt ute. Trodde nästan sovrummsfönstret skulle blåsa sönder inatt så som det blåste. Var faktiskt lite strömavbrott hos oss imorse också.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Men jag tycker forfarande att ditt BT är högt jag fick åka in till förlossningen när mitt låg som dit gör, dom sa att det va på gränsen men inte bra.Jag tycker du ska va extra försikti och hoppas att det är bättre på fredag eller att din bebis har kommit ut..

2010-11-09 @ 12:14:52
URL: http://www.metrobloggen.se/FALEA
Postat av: Emmy



Va skönt att allt såg bättre ut!

2010-11-09 @ 12:17:27
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!