Lite förmiddags fika.

Vädret är ju helt underbart så jag och Philip drog med oss Sofia och Alvin ut på lite picnic. Vi gick bort till en lekplats en liten bit bort och fikade och pojkarna busade.

Jag gjorde misstaget bara att ta på mig ett par nya skor som jag inte gått in än och dessutom barfota.... Väääldigt smart! Så nu har jag skoskav på båda fötterna. Som tur är har jag andra skor med öppen häl som jag kan ha sedan. För efter pojkarna har sovit middag ska vi dra till skräcklan.





Plockar maskrosor....

"Men mamma tar du kort på mig"



Jag ska
ta och fixa ihop nån matsäck på det lilla vi har hemma. Är inte direkt nått roligt i våran kyl/frys just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!