God morgon

Igår blev det en del promenerande för mig och det straffar sig nu i efterhand. Kunde bara ligga på soffan i går kväll och inatt har jag sovit jätte dåligt för jag har haft så ont i ryggen. Har varit en pina varje gång man ska vända sig om i sängen. Och det är inte bättre nu på morgonen heller kan jag lova. Kan knappt gå alls. Det gör till och med ont i ryggen när jag nyser.

På tal om nysa föresten. Philip var så söt i morse. Jag vaknade klockan 8 av mig själv. Det var helt tyst från Philips rum så jag trodde att han fortfarande sov. Jag gick och satte mig vid datorn och så nös jag (pollen). Då hör jag att det är en liten plupp som mycket ljudligt ropar "maaaaamma!" Hahaha han hade bara legat och mornat sig lite den busen. Han var helt klarvaken när jag gick in i alla fall och på strålande humör. Sugen på äpple var han också så nu har han fått äta ett äpple så ska vi väll strax äta lite frukost.

Bilder från gårdagen lägger jag in sen för jag orkar bara inte stappla bort just nu och hämta kameran.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!