En riktig tråkdag....

Idag är en sån där riktig blää dag. Inget att göra över huvud taget.....

Jag och Philip var ute en sväng i förmiddags på baksidan. Jag klippte gräset bl.a. Eller i alla fall hälften. Sen gjorde ryggen alldeles för ont. Men det är vad vi har gjort idag. Philip är uttråkad och vill helst gå ut och leka men idag orkar min kropp bara inte mer. Har egentligen för ont för att sitta här vid datorn också.

Nä det är bara helt enkelt en sån där dag då allt känns skit rent ut sagt. Längtar till Joakim kommer hem från jobbet nu men det dröjer länge än. Tiden kan i alla fall få gå lite snabbare tills det är dags att börja med maten. Då har man något att göra i alla fall. Idag blir det kassler gratinerad i ugnen.

Kommentarer
Postat av: sofia

men det är bra att du försöker iallafall, att vara för stilla kan inte vara bra för fogarna heller???

tråkiga dagar känner jag igen.. gött med kassler =)



Svar: ja precis, hur svårt är det? det luktar ju inte direkt gott, och när man äter??? nä usch.. dom kan gott lyfta röven eller ta en piknic i skogen

2010-05-18 @ 16:08:25
URL: http://zerphina.blogg.se/
Postat av: susanne

Hej, ja vet inte vad det kan vara på Phoebe (hästen) hon är ju svullen på hasen också :/, det har blivit liite bättre. Ska tillbaka till atg med henne den 26 så då hoppas vi på det bästa annars kanske det blir triangelmärkning :(.



Ja visst är dem lika mina små pojkar :) lite skrämmande hehe.

2010-05-18 @ 21:32:44
URL: http://foreigncurrency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!