Emaus

Ja jag vet att jag inte skrivit på några dagar, har varit lite mkt nu det sista men ska försöka uppdatera om det sen.

Nu på förmiddagen har vi i alla fall varit iväg en sväng på emaus. Det var verkligen uppskattat av Philip. Så han har klappat olika djur, ridit, lekt på lekplatsen och så hann vi sticka in en liten fika också.

Nu sover han så gott, lite trött var han när vi kom hem igen. Har tagit fram kött ur frysen så ikväll blir det grillning. Ska bli gottigt.

Här bjuder jag på lite bilder från emaus.





























Det var verkligen inte sista gången vi åkte dit. Blir nog snart igen skulle jag tro......

Blir det bra väder nu på eftermiddagen här hemma så funderar jag lite på att ta fram Philip lilla pool så kanske han kan få plaska lite ute på baksidan, där brukar det vara rätt varmt på eftermiddagen. Men som sagt det beror på vädret.

Kommentarer
Postat av: Lina

åååh,lillsöt! :) Fina bilder. Verkar jättefint därborta!

2010-05-24 @ 11:54:50
URL: http://linafie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!