Bad

Det var en så varm och härlig kväll igår så vi tog faktiskt ut Philips lilla pool så han fick bada lite. Det varm mer än uppskattat kan jag lova. Så första badet utomhus är nu gjort.









Sen blev det lite grillning för mig och Joakim. Kotlett med currymajs och kroketter, supergott! Men nu lääängtar jag till färskpotatisar och svenska jordgubbar kommer.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på jag och plupp. Kanske tar en promenad bort till fåren och kollar på dom lite, det tycker Philip är skoj. Hatar att inte ha någon bil nu när Joakim jobbar så man kan åka någonstanns. Känner mig så fast här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!