Ikea

Ja det blev en liten spontan tripp till IKEA idag. Hittade inte så mycket kul egentligen, känndes som det var lite tråkiga grejer där just nu. Men det blev ett nytt soffbord, en stekpanna, ett par gardiner och även ett litet bord och två stolar till plupp.

Philip var hos sin farmor och farfar under tiden och där blev han även kvar inatt då vi hade lite för stort paket med oss hem. Men vi ska ändå dit imorgon också på ett litet försenat födelsedagskalas för Joakims pappa.

Ja resten av den här kvällen lär väll tillbringas med att plocka ihop Ikea möblerna. Antingen gör jag det själv som vanligt eller så kanske Joakim får hjälpa till lite.

Glöm inte att ställa om klockan inatt föresten! Det höll jag och Joakim på att göra om inte Tomas hade påminnt oss hade vi helt glömt det kan jag lova. Har sån dålig koll på sånt där.

Earth hour var det ju ikväll också, eller ja det pågår väll en halvtimme till men som ni märker så sitter jag ju här vid datorn. Världen får klara sig utan att vi släcker ner allt vårat elektriska.

Nä nu ska jag bygga möbler......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!