En riktigt bra dag helt enkelt.

Ja idag har varit en skön dag. Philip har varit på strålande humör, vi var på leklandet . Philip tyckte det var jätte skoj, speciellt alla bollhav dom hade. Han var igång hela tiden verkligen.

Sen när vi kom hem har vi ätit våfflor, Philip åt två stycken! Fattar inte hur han orkade, jag fick kämpa för att få i mig 3.

Nu sitter Joakim och Philip i badet för det behövdes kan jag lova.... Philip hade sylt överallt. Och strax är det läggedags för lillpluppen och då ska jag mysa i soffan och kolla på biggest loser. Sen blir det att läsa klart min föräldratidning som jag inte hann klart med förut idag.




























Kommentarer
Postat av: Papp

Lille Gubben. Ser ut att att varit en bra dag

2010-03-25 @ 18:56:56
Postat av: Emma

Haha sikken kladdegris =) Sött!



Och jag måste bara säga att du är skit duktig som gått ner så mycket. Sikken skillnad alltså!!



Haha ja den missommarn glömmer man inte i första taget..Haha vi satt i mammsens volvo och var allmänt sura på -Malin och gänget- Hahahaha

2010-03-25 @ 19:07:27
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Ja vi åt också våfflor idag, William tryckte i sig 5,5 våffla! Haha, och sen ville han ha mer, för mig sa det stopp efter 3 :P

2010-03-25 @ 20:42:25
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Annika

Har oxå funderat på att åka till leklandet, men tror att barnen är för stora kanske.. Beror ju på vad det finns för grejer där.. Va var det för ålder på barnen där?

2010-03-27 @ 12:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!