God morgon

Strålande väder ute idag, såååå gottigt! Blir att byta vatten i Philips pool sen i eftermiddag så han kan bada ute. Eller ska man åka till stranden? Är nog lite kallt i vattnet fortfarande......

För idag är det faktiskt jag som har bilen hemma. Joakim fick skjuts till jobbet av sin pappa. För det är mvc besök för mig klockan 9:45 idag. Hade helt glömt bort det. Har varit så uppe i gårdagen tror jag. Men igår kväll så slog det mig att vi skulle ju faktiskt dit. Tur det löste sig.

Tänkte väll höra av mig till Sofia strax och höra om hon vill gå ut en sväng på gården med dom små innan det är dags för oss att åka iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!