En dålig dag....

Ja idag är en sån där dålig dag. Philip vaknade inatt nån gång efter 2 och var jätte ledsen. Han fick komma in till våran säng och efter en del klappande och killande på ryggen så somnade han. Själv har jag knappt sovit någonting och vaknade med en trevlig huvudvärk.

Sen har ju inte morgonen blivit bättre av att Philip inte är på sitt bästa humör direkt. Försökte efter ett tag få på lite bedövningsgel på hans tand som håller på att ploppa upp, det resulterade i att Philip inte direkt blev gladare och att jag har ett bedövat pekfinger. Vet inte om det ens kom nått i hans mun där det skulle.

Sen kom jag på den strålande iden att jag skulle försöka få i honom lite flytande alvedon. Det slutade med att alvedonen hamnade på soffan och inget i Philips mun....

Så en fantastisk start på dagen verkligen. Sen har jag MASSOR att göra idag. Måste packa inför resan, tvätta kläder, packa resematsäck, duscha och frächa till mig själv lite...... *suckar*.

Får verkligen hoppas att Philip är lugn i bilen i alla fall........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!