Bättre....

Efter den fruktansvärt dåliga starten på dagen både för mig och plupp så sket jag i alla måste ett tag och så gick vi ut på gården och lekte i en timme. Det behövde vi nog båda två tror jag. Nu sover Philip och jag ska strax knö i mig en pan pizza och sen ta en dusch. Sen blir det packning för hela slanten. Ska även ställa mig och göra goda tunnbrödsrullar med tonfiskröra i som vi ska ha i bilen som matsäck.

Joakims pappas gps säger att det tar ca 4½ timme dit vi ska. 42 mil..... Låter väll rimligt. Kommer bli en sen kväll för plupp eftersom vi inte kan åka fören Joakim slutar jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!