Shopping

Idag blev det att vi drog en sväng till överby. Har fått beställt alla blommor till bröllopet nu så det är klart sen blev det lite shopping också. En badbalja och badstol till bebis (har inte kvar Philips gamla) sen blev det även två bodys till bebis. Philip fick också ett par grejer såklart, en kizz t-shirt och sen 6 par kallingar. Imorgon börjar potträningen på hög nivå =P Nu ska han få gå runt i kallingar på dagarna. Så vi har väll tänkt ta bort alla mattorna från golvet och sen ska jag se om jag hittar lite plastad froté som vi kan lägga under klädseln i soffan också. Vet att vi ska ha nånstanns här hemma i alla fall.

Nu blir det att dra iväg igen för min del. Ska åka till Lina och så ska hon fixa med bröllopskläningen. Ska även ner på stan och kolla om dom har nån underkjol någonstanns där. Kanske blir det att köpa en subway smörgås också bara för att. Har länge velat testa deras smörgåsar.

Bilder från Borås,gårdagen och dagen LOVAR jag att lägga in ikväll. Då ska jag sätta mig vid den andra datorn för en gångs skull. Det är där vi lägger in bilderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!