Maten puttrar

Håller på med en ny maträtt just nu, limekyckling med ris. Får se hur detta smakar. Lite sen middag men bättre sent än aldrig.

Känner annars att jag verkligen inte mår helt ok idag ändå, mår super illa just nu och är alldeles snurrig. Hoppas verkligen det är bättre till imorgon. Ska ta mig ett bad efter maten i alla fall, känner att jag behöver det.

Annars har vi varit iväg och köpt den där sitsen till toan åt Philip i alla fall. Blev en som ser ut som en anka så nu får han välja om han vill sitta där eller på pottan.

Nä nu får jag återgå till maten som jag skulle tro är i princip klar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!