Lördag

Ja vad har vi gjort hitills idag? Inte allt för mycket. Jag vaknade vid 7 tiden men låg och drog mig i kanske en timme innan jag väckte Joakim. Sen gick vi upp tillsammans och väckte Philip vid halv 9! Ja han sov som en liten gris. Så ställde jag mig och gjorde scones till frukost. Hade glömt att vi knappt hade nått mjöl kvar hemma men det räckte precis, precis, precis. Inte en smula mjöl kvar här hemma nu.

Efter frukosten så hoppade Joakim och Philip i badet och busade där ett tag. Och efter badet så gick vi ut allihopa. Fast bara precis här utanför. Philip hade med sig sina nya gatkritor han fick igår och målade lite med dom, jag satt på en bänk och kollade på och Joakim kämpade som en idiot för att få igång vespan som bara stått i vårat förråd i snart två år. Det gick inge vidare. Men ska testa och hälla i lite mer bensin i tanken sen så får vi se. Den har ju som sagt stått lääänge.....

Nu är pojkarna mina iväg och handlar lite grejer som vi glömde handla igår. Idag blir det tacos till middag. Ska bli göttigt.

Imorgon bär det av till Prässebo. Ska väll börja röja lite i logen där vi ska ha bröllopsfesten och planera lite. Hoppas det blir bättre väder än det varit idag. Fick ju ta på Philip en fleecetröja när vi var ute, det var inte direkt så varmt som det varit nu det sista. Man är ovan nu ju =)

Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Åh, är du redan i vecka 23! Så fort det går!! Förresten, när började ni med sittvagn till er lille? Kram

2010-07-24 @ 20:30:12
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hoppas han får igång vespan då så kan bilen hemma så du har tillgång till den ifall du behöver åka iväg med philip :) men om ni haft den länge så borde ni ju gjort så tidigare.

2010-07-25 @ 11:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!