Godmorgon

Idag är det förhoppningsvis Joakims sista arbetsdag innan han får semester i 3 veckor. Både jag och Philip tycker det ska bli kul att få ha honom hemma ett tag igen. Så kan vi hitta på lite roliga grejer att göra på dagarna. Men det kan fortfarande hända att han får jobba imorgon det får vi se, det måste dom berätta innan klockan 2 idag.

Idag blåser det som bare den ute, lite tråkigt men jag har ändå lite smågrejer att pyssla med inne. Hänga tvätt, starta ny tvätt, starta diskmaskin och så den roliga uppgiften att betala räkningar.

Just nu sitter jag och Philip i soffan och myser framför bollibompa men jag ska strax gå och koka lite gröt till frukost. Fast Philip sa att han ville äta smörgås till frukost men han brukar allt gilla gröten ändå.

När Philip sover middag sen idag så ska jag allt sätta mig vid den andra datorn också och lägga över en hel del kort i bloggen. Nu är dom ju i god ordning.

Igår var det tydligen en tjej här på gården som fick sitt barn, det var då på tiden för hon såg ut att kunna spricka när som helst det sista. Men tydligen blev det på storasysters födelsedag. Det måste ju vara det tråkigaste att behöva dela sin dag med sitt syskon. Det hade jag tyckt i alla fall. Men ganska otrolig tajming i alla fall.

Kommentarer
Postat av: sofia

alltig gott med semester! hahha man behöver lite tid till varandra!



det är lite häftigt att dom föddes på samma dag, vad är oddsen lixom, men samtidigt, som du säger, kul och vara tvungen och dela dag? stackars tjej om några år... hahhaha men men, ni har tur som planerade lite bättre =)

2010-07-23 @ 09:16:10
URL: http://zerphina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!