Ut en sväng....

Alldeles strax tänkte jag dra ut med Philip en sväng för lite bus i snön. Han behöver få busa av sig lite. Kanske blir det lite pulka åkning också. Joakim säger att han ska passa på att städa här hemma undertiden, det tycker jag inte låter så fel.

Fick veta lönen för det jag har jobbat hitills också, utbetalning på fredag. 50 timmar har jag jobbat. Kommer bli goa pengar för oss just nu då vi är gött fattiga för tillfället kan jag lova, men det är väll inget nytt kanske.

Hade ju planer på att försöka åka till ullared den här månaden men vi kommer inte ha råd till det även om vi får lite extra pengar nu. Tråkigt för det hade vart kul att komma iväg dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!